dålig uppdatering

Sorry har vart lat ett tag och inte orkat starta datorn...
kort uppdatering kommer här:
 
skolan har börjat= kul fast jobbigt, har träffat en jätte härlig tjej som heter Jennifer som går i min klass och det roliga är att vi tänker och gör typ samma saker precis sammtidigt!
 
haha ja det var väll det...
 
juste här om dagen när jag och hanna var nere i hagen för att ge DD och Thor mat så fick jag för mig att kolla om thor lyssnade på när man drar svansen åt olika håll så ska han följa efter och det funkade ett tag men sen fick han för sig att gå iväg och jag som hadde foppatoflor på mig försökte hålla emot... men det resulterade i att jag gled efter och satte mig på baken och vart helt lerig!!

Wiggo

 gick jätte bra idag! wiggo var jätteduktig och flickorna verkade älska wiggo! och Rebecca med haha.
det käns som att dom kommer villja låna wiggo iallafall
:)

Wiggo

Em det gick inte att komma till grusvägarna i måndags pga. bygget.
juste skulle ju ta en bild vilket jag glömt...
ialla fall igår så red jag wiggo för hand vilket gick jätte bra :)
men han vart rätt för något och kastade sig åt sidan varav där jag var, men jag hann flytta på mig! och sen i nästa varv så fick han försig att han absolut inte skulle gå förbi där han vart skrämd innan och stannade och börja backa och höll på :-( så jag peta till han lite extra med spöt i mån om att han skulle gå frammåt men resulterade bara i att han sparka bakut och prickade mitt knä! som jag redan hadde ont i och nu går jag som halta lotta! hehe men det börjar gå över nu iallafall :-D

Ny hoj!

igår/ idag eller hur man ska säga... vi åkte 22 kom hem 02. aja ialla fall. jag köpte en ny hoj igår, det är en Honda cbr 125r en röd den är skit snygg! så idag ska jag provköra den lite på gården :-)
 

Thor

idag testade jag att hänga lite på thor och han brydde sig inte ett dugg! så jag pröva att lägga ena benet på hans rumpa och det ända han gjorde vara att ta två steg fram och nosade lite på mitt andra ben! helt otrolig 1åring man har va?! (gick inte att lägga in bild,kommer snart)